Menu

Vabandame, midagi ei ole kuvada.

Geenius kirjutab: kuidas me maailma suurimal messil käime

Geenius kirjutab: kuidas me maailma suurimal messil käime

Loe kogu lugu Geenius.ee : https://geenius.ee/uudis/eesti-ettevote-kaib-maailma-suurimal-tehnikamessil-otsimas-tooteid-mis-laheksid-eestlastele-peale/

Järgmisel nädalal lüüakse USA patupealinnas Las Vegases käima maailma suurimaks tehnikamessiks tituleeritud Consumer Electronics Show (CES). Lisaks suurele meediahuvile on CESil kohal ka edasimüüjad ning maaletoojad, kes on messilt otsimas uusi põnevaid seadmeid ja lisavidinaid, mida klientidele müüa.

Üheks selliseks maaletoojaks on Eesti ettevõte Smarta, kelle esindaja Andrus Kaalep on CESil käinud juba kolm aastat järjest. Üle ilma erinevaid messe külastanud Kaalep leiab, et CES on ainulaadne mess terves maailmas.

“Berliinis toimuvale IFA messile pääseb iga huviline sisse, suvaline inimene tänavalt saab osta pileti. Lisaks saab IFA-l ka tarbija tooteid osta. CESil on toodete müük keelatud ning sinna pääsevad vaid sektoriga seotud inimesed,” rääkis ta.

“Üldjuhul esitlevad elektroonikatootjad oma uusi tooteid just CESil. Mõned neist teevad seda ka IFA-l, aga need, kes pärast CESil osalemist IFA-l ei osale on juba surnud ettevõtted. Kui sa jääd seal ellu, siis läheb su ettevõttel hästi,” kirjeldas Kaalep Euroopas ja Ameerikas toimuvate messide erinevust.

Eelmisel aastal osales CESil üle 184 000 inimese, 4000 firmat ja ruutmeetreid oli loendamatu arv. Firmade seast olid mullu esindatud ka Eesti ettevõte Natufia Labs ning Starship Technologies. Oma boksiga pole tänavusel messil ühtegi Eesti ettevõtet osalemas.

Kaalep leiab, et Eesti ettevõtted võiksid CESist rohkem osa võtta. “Minu teada ei ole idufirmadele eraldatud messialal osalemine kallis. Seal on eraldi alad Prantsusmaa, Hollandi, Saksamaa, Rootsi ja teiste riikide jaoks. Kui sa tahad olla tegija, siis minu arvates pead sa olema pildil.”

Maaletooja toob välja, et messil osalemine eeldab pikemat eeltööd, kuid kui avastada paar kuud enne messi algust, et on seal soov osaleda, siis võivad ettevõtted mõelda ka selle peale, et messiboksi asemel broneeritakse endale hotellis sviit, kuhu kutsutakse ajakirjanikud ning edasimüüjad personaalselt kohale.

LIITU PÜSIKLIENDIKS JA ESIMENE OST - 20%*! 

 

 

* Smarta püsikliendisoodustus on -15% täishinnaga toodetelt!

X