Menu

Vabandame, midagi ei ole kuvada.

Kuidas osta veebipoest

KAUPADE VALIMINE E-POES

Kiirelt ja mugavalt just Teid huvitava kauba leidmiseks pakub meie veeb järgmisi võimalusi:

Teie käsutuses on alati lehekülje paremas ülaservas paiknev otsinguväli. Sisestatud sõnade või täheühendite järgi otsitakse välja kõik tooted, mis meie tootekataloogis on olemas.

Valides vasakust menüüst soovitud tootegrupp, kuvatakse täielik vastava alagrupi toodete nimekiri. Te saate täpsustada tooteid vastavate filtrite abil, mis asuvad lehekülje keskmises ülaosas

MÕISTED

Laos: 2 + tk. (tarneaeg 1-3 tööpäeva):

See tähendab, et toode on olemas SmartEST Baltics OÜ laos ja toimetatakse soovitud asukohta reeglina 1-3 tööpäeva jooksul. Kulleriga koju tellides jõuab kaup kliendile 1-3 tööpäeva. 

tellitav 1 tk 14-30 tp

Kaupa on võimalik tellida ja see jõuab eeldatavasti 14-30 tööpäeva jooksul SmartEST Baltics  OÜ lattu.

KAUPADE LISAMINE OSTUKORVI

Kui olete leidnud endale meeldiva kauba, sisestage soovitud kogus ja vajutage nupule  “Osta”, mis asub iga toote juures. Ostukorvi sisu saate vaadata klikkides menüükirjel “sisu”, mis asub paremal ülaosas

Kaupade eemaldamiseks ostukorvist klikkige iga toote koguse all olevale kirjale “eemalda toode”. Eemaldatud kauba uuesti ostukorvi lisamiseks peate hinnakirjast kauba uuesti valima.

Ostukorvi sisu kinnitamiseks ja tellimusega jätkamiseks vajutage ostukorvis nuppu “vormista ost”

TELLIMUSE SAATMINE

Olles vajutanud eelpoolkirjeldatud nupule “vormista tellimus” suunatakse Teid lehele, kus on tellimuseks vajalike isikuandmete täitmise vorm. Tellimuse lõplikuks kinnitamiseks vajutage nupule “saada tellimus”.

KAUBA EEST TASUMINE

Kauba eest tasumiseks tuleb Teil internetipoe poolt väljastatud tellimusarve alusel märgitud summa kanda meie LHVarvele. Arve lingi leiate, kui olete vajutanud nupule “saada tellimus”. Kõik smarta.ee  eskonna hinnakirjas esindatud toodete hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

TELLIMUSE TÄITMINE

Kui meie arvele on laekunud Teie poolt sooritatud makse, toimetatakse kaup Teieni tavaliselt kahe kuni viie tööpäeva jooksul juhul, kui kaup on SmartEST Baltics OÜ laos olemas. Kui meie arvele ei ole raha laekunud viie (5) tööpäeva jooksul tellimuse laekumisest, tühistatakse Teie tellimus. (va. riigiasutused ja lepingulised kliendid).

Pärast tellimuse kinnitamist on Teil võimalik seda vaadata oma e-postkastist juhul kui olite täitnud oma andmete vormis korrektselt e-posti lahtri. Kaup toimetatakse kohale Itella Smartposti, Omniva pakiautomaatide kaudu või DPD kullerteenusega ja seda üle Eesti. DPD kohaletoimetamine maksab 4,40 € ja Smartpost ja Omniva alates2,95 € koos käibemaksuga. Kui tellite kaupa kulleriga, siis palume kätte saamisel veenduda, et kaubal/pakendil ei ole füüsilisi vigastusi. Kui pakendil esineb vigastusi/kahjustusi, andke palun koheselt kullerile teada ja pange vigastused kirja.

NB! Tasuta kohaletoimetamine on üle Eesti alates 50 € ostust! Alla 50 € maksab kuller 4,40 € (DPD kuller) ja alates 2,95 € (Smartpost/Omniva pakiautomaati).

Soovikorral saate kauba kätte ka SmartEST Baltics OÜ laost, kui märgite tellimusvormil linnukese vastavalt- “Soovin kaubale ise järgi tulla SmartEST Baltics OÜ lattu”.

NB! Tellimus läheb töösse peale makse laekumist.

Kulleriga saates antakse kaup Teile üle kulleri poolt koos arvega. Enne saatelehe allkirjastamist palume kontrollida pakendit ja vigastuste esinemisel tagastada pakk kullerile ning teavitage meid juhtunust elektronposti teel info@smarta.ee

TELLIMUSE MUUTMINE

Kui soovite muuta tellimust, siis on see võimalik kuni tellimus ei ole täidetud. Tellimuse muutmiseks tuleb saata kiri info@smarta.ee  või võtta ühendust esindusega kust soovite kaupa kätte saada.

TELLIMUSE TÜHISTAMINE

Kui meie e-Poest tellitud kaup ei sobi on Tarbijal õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. (NB! Ei kehti seaduse järgi salongist ostmise korral). Kui klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub klient sellest võimalikult kiiresti SmartEST Baltics OÜ le kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@smarta.ee. E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada tellija kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).

Kui eraisikust kliendi taganemisavaldus jõuab SmartEST Baltics OÜ-le peale nende poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt E-poe Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”

LIITU PÜSIKLIENDIKS JA ESIMENE OST - 20%*! 

 

 

* Smarta püsikliendisoodustus on -15% täishinnaga toodetelt!

X